Första gången på länge
Publicerat den

För första gången på länge har jag fått sova ut och sitter nu i soffan och äter frukost - yoghurt och morot.

Solen skiner och man får nästan lust att ta sig en promenad, men det ser ut att vara väldigt kallt och jag har sett både på Facebook och i bekantas bloggar att det ska vara väldigt kallt ute så jag tror nog att jag avstår. Det får bli en dag inomhus istället. Vad vi hittar på är dock inte bestämt än, men jag skulle tippa på att det kanske blir lite tv-spelande senare under dagen och att det kanske blir en och annan film till kvällen så att jag får äta mina morötter och dip *blink blink. Jag var alldeles för trött igår, så det blev ingenting.

Vi har även tvättid idag, så det blir en sväng ner till tvättstugan. Det är dock inte än på ett tag, så vi får se vad som händer fram tills dess.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?