En god natts sömn
Publicerat den

Om ca 25 min är det dags för mig att sticka iväg till praktiken. Jag måste dock erkänna att det hade varit skönare att få stanna hemma och sova ett tag till då sömnen var mycket bättre inatt än den varit de senaste dagarna. Första gången jag kollade på klockan stod den på 05:31. Annars brukar jag lyckas vakna runt kl.01-03, så det gick bättre nu. Antagligen för att jag borstade tänderna och tvättade bort sminket en timme innan vi släkte lampan samt att jag sov med strumpor hela natten.

Vad gäller mina öron har svullnaden gått ner helt, men de är fortfarande ömma. Det gick dock bättre att ligga på dem inatt och jag hoppas att de är helt återställda under dagen eller imorgon. Inget vidare roligt att gå runt med ömma öron hela tiden.

Dagen kommer att se ut ungefär som igår, vilket jag inte har någonting emot. Jag hoppas bara att jag hinner med så många som möjligt med tanke på att det är fler elever denna gång.

Någonting som jag måste komma ihåg under eftermiddagen är att prata med rektorn och be henne om hjälp med en av mina uppgifter, annars blir det svårt för mig att göra den. Vi får hoppas att hon är närvarande idag då hon har varit på möte hela veckan.

Det känns inget vidare att ligga efter i planeringen, men vi har till v.10 på oss att bli klara vilket betyder att jag egentligen inte behöver stressa. Det kommer dock bli så att jag får arbeta under lovet. Jag har nämligen ett annat ämne jag måste jobba med. Det blir nog bra.



Kim Ahlsten

Vad intressant dina poster är! kommer med all säkerhet att läsa igen! =) Hoppas du har en rolig dag (:



URL: http://jade.se




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?