Dag 28
Publicerat den

Varför jag började blogga


Min blogg har funnit i över 2 år och nu minns jag inte den exakta anledningen till varför den startades, men ett svagt minne säger mig att jag började att blogga då jag kände att jag inte kunde öppna mig ordentligt i mina dagböcker.

När jag ser tillbaka på vad jag har skrivit har jag så gott som endast skrivit om min kärlek till mina pojkvänner (Rasmus och R), en liten del av turbulensen med R och ingenting mer. Jag vet inte varför resten av mina tankar och känslor inte fastnade på papper, men det slutade iaf med att jag skapade denna och det har flytit på sedan dess.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?