Dag 27
Publicerat den

Den här månaden


Eftersom det endast har gått dryga veckan på denna månad är det svårt för mig att göra någon utvärdering på hur den har varit, så istället tänkte jag berätta vad som kommer att hända de kommande veckorna som är kvar.

Det som sker närmast i tid är alla hjärtans dag. Vi har ingenting planerat då, men om jag hade haft pengar hade jag slagit till stort och lagat någon god middag, köpt en present samt två buketter med rosor varav den ena hade strötts ut över lägenheten, hyrt en film samt att jag hade köpt någonting gott till den. Det hade även funnits andra planer med i det hela, men vad tänker jag inte avslöja.

Tio dagar efter alla hjärtans dag (d.v.s. den 24:e) har Dennis och jag varit tillsammans i 1 år. Det kommer att firas genom att vi först kommer att äta på en restaurang i stan som i valde ut redan i somras samt att vi kommer att gå på bio. Vi kommer att se Min låtsasfru med Adam Sandler. Det är den enda sevärda filmen som går då och det är som tur är en komedi - den enda genren som jag faktiskt gillar helhjärtat.

Dagarna efter vår 1-årsdag har vi båda sportlov och hur vi kommer att spendera veckan är inte klart ännu. Dennis funderar på om han inte ska åka till sina föräldrar, så vi får se vad jag kommer att hitta på. Även om vi fullkomlig hatar att vara ifrån varandra kan det vara nyttigt. Vi har t.ex. inte varit ifrån varandra på 6 ½ månad. Nu lider vi givetvis inte av det, men Ni kanske förstår hur jag tänker? Det kan vara skönt att få komma bort och göra någonting annat för ovanlighetens skull. Sedan kan det vara nyttigt att få sakna varandra lite ?





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?