Baka, baka liten kaka
Publicerat den

Frukosten ligger i magen sedan en timme tillbaka och jag har precis vikt tvätten samt lagt/hängt in den i garderoben. Om en stund kommer Dennis och jag att ta ett bad och efter det tänkte jag att jag skulle baka.

Under morgonen har jag kikat i kokboken jag fick av min farmor i födelsedagspresent och det finns ett antal kakor som jag skulle kunna baka idag. Som det ser ut nu blir det antingen engelska mörkakor, schackrutor, brysselkex eller kokoskakor/kokostoppar (behöver då mer kokos). Det kan hända att jag slänger in en och annan muffins också. Som det ser ut nu blir det endast engelska mörkakor och muffins och sedan får vi se om jag fyller på med något mer.

Efter bakningen är det tänkt att Dennis och jag ska hitta på någonting. Eftersom det är så pass fint väder tycker jag att vi borde ta tillvara på det, så vi får se om vi går någonstans och isåfall vart. Annars kommer vi att sitta inne och spela en stund tills det är dags för Dennis att arbeta med matte. Då tänkte jag arbeta med min engelska.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?