Att det alltid ska vara något
Publicerat den

Det blev en tidig uppstigning denna morgon då jag vaknade runt kl.06 av att jag hade ont i vänster ben samt samma sida av käken. För Er som inte vet har jag under 7-8 års tid haft problem med det sistnämnda. Av vilken anledning vet jag inte, men den sitter iaf glappt vilket gör att jag ibland kan få ont när jag äter någonting segt som kola eller när jag sover.

När jag får ont sträcker det sig ända upp i huvudet, vilket gör att jag får ont när jag gapar samt att jag blir tung i hela huvudet/ansiktet. Värktabletter brukar inte hjälpa, så jag får helt enkelt vänta ut detta och hoppas på att det ska gå över då det inte är särskilt trevligt med denna smärta.

Det var egentligen tänkt att vi skulle åka hem idag då Fredrik ändå ska till Västerås, men pga. att Dennis morföräldrar vill träffa oss kommer vi att stanna kvar ett par dagar extra. De hade nämligen inte tid igår då de redan hade ett inbokat besök och vi får därför ta det nu i veckan.

Pga. att vi stannar ytterligare några dagar har det uppstått ett litet problem. Det är nämligen så att hyran skulle vara betald idag och eftersom jag inte betalade den i fredags när jag fick pengar (hade inte en tanke på det) samt att jag inte tog med mig den kommer den att betalas ett par dagar för sent. Jag kommer därför att ringa till hyresvärden och förvarna om detta så att de inte skickar ut en påminnelse eller någon form av varning.

Att det alltid ska vara någonting. Nu är detta visserligen inget stort problem. Jag är bara rädd för vad som ska hända om vi inte meddelar om detta.

Förutom det här med hyran så är allting bra. Dennis och jag sitter för tillfället i vardagsrummet och tittar på Beck. Det är om en stund dags för frukost och sedan ska vi gå ut med hunden.

Vad som händer senare under dagen är inte bestämt. Jag funderar på om jag inte ska ge järnet vad gäller min uppgift då jag vill ha den klar senast på söndag.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?