New years eve
Publicerat den

Kvällen har som väntat varit väldigt lugn. Det var för en sekund tal om att Dennis skulle komma hit, men han valde att avstå av den anledningen att jag inte hade någon som helst lust att närvara vid ett firande/en fest som enbart skulle bestå av alkoholdrickande, uppskjutning av raketer samt härjande på stan - som dessutom skulle pågå i minst sex timmar! Jag sade dock att det inte gjorde någonting om han ville vara där eftersom han hade kunnat gå ensam, men han påstod att det inte var samma sak utan mig. Jag föreslog då att vi kunde svänga förbi en stund (någon timme), men han sade att det kändes dumt att göra så. Han valde därför att spendera kvällen hos Jacob medan jag kurade ner mig i soffan - med en påse godis. Vi skall ses på måndag istället.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?