Balls on fire
Publicerat den

Det var från början sagt att mamma skulle skjutsa hem mig denna eftermiddag, men det blev inte så av den anledningen att hon ville svänga förbi ikea - som för ovanlighetens skull har stängt. Det gjorde dock ingenting eftersom det resulterade i att jag och Elias kunde spendera lite tid tillsammans i form av att kika på innebandyturneringen som anordnades i Bergahallen. En bekant föreslog att jag skulle delta, men det var så fruktansvärt många spelare så det kändes inte som att jag behövdes så jag parkerade mig läktaren. Jag hoppas på att kunna vara med någon gång framöver, för jag saknar verkligen innebandyn. Skall utan tvekan börja igen efter att skolan är slut!





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?