Christmas Evi
Publicerat den



Det blev en tidig uppstigning denna morgon av den anledningen att det var sagt att vi (jag, mamma, pappa och lillebror) skulle spendera dagen med min syster, hennes sambo och hushållets alla djur i Kumla. Vi gjorde ingenting särskilt mer än att kika på tv, äta den traditionella julmaten, dela ut klappar samt kela med hundarna - det var nästan så att man inte fick vara ifred en sekund. De skulle antingen sitta i knä, pussas eller leka. Jag klagar dock inte eftersom man kände sig uppskattad och omtyckt. Jag fick också nöjet att prova Ninnis systemkamera då jag har funderat på att införskaffa samma (eller lika, kanske man säger) objektiv som hon har. Det var som väntat väldigt bra, så det kommer med största sannolikhet att ingå i min utrustning snart.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?