Sammanfattning av året
Publicerat den



Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? - Dagen då Dennis och jag separerade.

Höll du några av dina nyårslöften?
- Jag lyckas aldrig hålla mina nyårslöften, men jag skall verkligen försöka året som kommer. Huruvida det kommer att gå är en annan femma.

Blev någon av dina vänner förälder i år?
– Många av dem. Avundsjuk deluxe!

Dog någon som stod dig nära?
– Lyckligtvis inte. Det är en av fördelarna med att ha unga vänner samt unga familjemedlemmar/släktingar.

Vilka länder besökte du?
– Jag har aldrig varit utomlands – än!

Är det något du saknar år 2011 som du vill ha 2012?
– En ordentlig karl, en egen familj och en bättre relation till min pappa.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
– Bodde ensam samtidigt som jag försörjt mig själv (utan hjälp från mina föräldrar).

Vad var din största framgång 2011?
Min fenomenala prestation i skolan, i åk.2. Jag lyckades åstadkomma högsta betyg i tio av elva ämnen.

Största misstaget?
– Situationen där jag, utan Dennis vetskap, hade kontakt med andra karlar samtidigt som jag träffade en av dem. Vi var iofs inte tillsammans då, men det känns ändå som att jag hade kunnat agera på ett annorlunda sätt.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
– Jag drog på mig en mild förkylning några dagar innan jul, men tillfrisknade relativt snabbt.

Bästa köpet?
– Systemkamera, laptop och Malte.

Vad spenderade du mest pengar på?
– Saker till lägenheten, elektronik och kläder.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
– En person gjorde mig riktigt glad, men vem är det endast jag som vet.

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2011?
– What are words med Chris Medina

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
– Jag var relativt glad i början av året, men det förändrades relativt snabbt och övergick till en mindre depression. Det har varit som en enda stor berg- och dalbana, så man skulle nästan kunna säga att jag var ledsnare (vilket konstigt ord) i år än föregående.

Vad önskar du att du gjort mer?
– Varit ärlig mot andra och mig själv

Vad önskar du att du gjort mindre
? – Undanhållit mina tankar och känslor

Hur tillbringade du julen?
– Den tillbringade jag hos min syster och hennes sambo i Kumla. Resten av familjen var givetvis också där.

Blev du kär i år?
– Jag blev aldrig kär eftersom jag var det när året började, så jag måste svara nej på den frågan. 

Favoritprogram på tv?
– Bachelor pad

Bästa boken du läste i år?
– Jag har komiskt nog inte läst någon bok, vad jag kan minnas.  

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
– Jag hade praktik (min första dag) på Kunskapsskolan.  

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
– Beslutsamhet.

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
– Den har blivit avsevärt bättre om man jämför med tidigare år. Jag försöker att använda plagg (oftast klänningar) som framhäver mina former istället för att dölja dem.

De bästa nya människorna du träffade?
- Mikael och Marcus

Årets besvikelse?
– Att jag halkat efter i skolan.




Elina

"Bra idéer är till för att stjälas", jag lånade års-listan av dig ;) (Men antar att du inte har gjort den själv i alla fall)

Gott nytt år förresten!



URL: http://elinahedin.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?