Learn from your mistakes
Publicerat den

Påminn mig om att aldrig någonsin ta ett dagen efter-piller igen! Jag gjorde nämligen det för snart en vecka sedan och det ångrar jag djupt. Det står på bipacksedeln att man kan drabbas av biverkningar som yrsel, huvudvärk, illamående, smärtor i nedre buken, blödningar, ömhet i brösten, trötthet m.m. Jag var bombsäker på att jag skulle behöva stå ut med någonting av det som jag precis nämnde - och som vanligt hade jag rätt. Den första dagen kände jag ett svagt illamående, men det försvann relativt snabbt och övergick istället i ömma bröst, buksmärtor och en blödning. Kan säga som så att smärtan som kom med pillret är obeskrivlig! Jag brukar ha fruktansvärt ont när jag har mens, men det är ingenting jämfört med det här. Det var nästan så att jag var nära på att ringa till akuten tidigare idag. Det hugger som satan!

Det sägs att man lär sig av sina misstag och det har jag fanimej gjort.






Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?