That's what you think
Publicerat den

Det blev ett herrans liv på Facebook under gårdagskvällen av den anledningen att jag uppdaterade min status med att jag längtar efter någonting. Mina vänner började då att spekulera och tro att jag är gravid eftersom jag avslutade det hela med ett hjärta. De fick dock inte ta del av den bakomliggande orsaken till texten pga. att vi inte vill att det kommer ut riktigt än. Det handlar inte om att vi skall ha barn (eftersom mensen kom i lördags), utan det handlar om någonting helt annat. Ingenting som förändrar vårat liv för all framtid, men vi vill ändå att det skall vara en hemlighet tills vidare. Ni kommer alla att få ta del av vad det nu är tidigast nästa vecka, så Ni får hållas fram tills dess.

Tycker att det är fascinerande hur alla kan få för sig att man skall ha barn bara för att man uttrycker sig om att man längtar efter någonting. Att man är lycklig. Det är givet att jag längtar efter att bilda familj, men som tidigare nämnt fungerar det inte för tillfället utan man får helt enkelt fokusera på andra saker tills det är dags - så att säga.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?