Let's try again. For real this time.
Publicerat den

Efter två veckor uppehåll (pga. att jag har varit bortrest) vad gäller kost och träning har jag bestämt mig för att köra igång på allvar genom att träna minst en timme om dagen, dokumentera vad jag äter samt ta mina mått på mina så kallade problemområden. Det skall även tilläggas att jag har börjat äta ett kosttillskott som heter Apoteket kvinna, som innehåller 12 vitaminer och 10 mineraler, då den uteblivna mensen kan bero på vitaminbrist om den inte beror på stress.


Mina mått vid start

Midja smalaste området: 66 cm
Midja bredaste området (över kärlekshandtagen): 85 cm
Rumpa: 96,5 cm
Vänster lår: 57 cm
Höger lår: 57 cm

Nästa mätning sker 5/9.






Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?