Sunday all day long
Publicerat den

Trots att regnet stod som spön i backen större delen av morgonen och eftermiddagen bestämde vi oss (vid lunchtid) för att ta bussen ned mot stan för att handla på Apoteket och Hemköp. Det inköptes bl.a. ansiktsvatten, ansiktstvål, Bepanthen till tatueringarna samt kosttillskott som jag skall börja med imorgon i samband med att jag börjar dansa igen. Har saknar mattan väldigt mycket av den anledningen att jag fullkomligt älskar att vara aktiv. Promenader fungerar givetvis, men inte i den utsträckningen som jag skulle vilja - allt tack vare knäna. Jag håller mig därför till korta promenader (till och från skolan), träning på gymmet samt dans. Det känns som att jag har större kontroll då plus att jag kan avbryta omedelbart om det börjar att skava eller göra ont.

Det har inte hänt särskilt mycket mer denna afton, utan vi planerar nu att ta en välbehövlig paus i tv-soffan och bara njuta av varandras sällskap. Det känns så fruktansvärt bra att vara hemma igen. Att vara på en plats där vi enbart behöver tänka på varandra.

Som det ser ut nu kommer morgondagen även den att bli väldigt lugn. Den kommer dock att bjuda på en promenad då vi (eller rättare sagt jag) måste leta reda på studion som jag skall tatuera mig hos på tisdag. Det skall bli så spännande! Vet redan nu att jag vill och skall bygga på den, men det får vänta eftersom jag har andra saker som jag skulle vilja köpa (bl.a. en fotostudio och nya objektiv).





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?