Nothing is impossible
Publicerat den

Det var tidigare sagt att alla uppgifter i hälsopedagogik skulle vara inlämnade senast fredag eftermiddag, men pga. att det var relativt mycket att skriva tvingades jag att arbeta hemma under helgen. Det gick dock inte som väntat av den anledningen att jag drabbades av hjärntorka - som innebär att det står stilla i huvudet. Jag valde därför att kliva upp samtidigt som Dennis veckarklocka ringde för tre och en halv timme sedan enbart för att färdigställa den sista uppgiften. Den blev dock klar på bara en timme vilket innebar att det fanns möjlighet till att sova i en timme eller två, men jag avstod från det av den anledningen att jag inte vill behöva stressa innan det är dags att pallra sig till skolan.


Så mycket roligt hade jag att berätta..... Det händer förhoppningsvis mer under dagen eller senare i vecka. Skall försöka att uppdatera så mycket som möjligt (fullkomligt hatar när det inte finns någonting att skriva om).





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?