Come and visit
Publicerat den


(Nikon D3100 + AF-S DX 18-105 /3,5-5,6 G ED VR)


Denna lördag har vi haft besök av min mamma
av den anledningen att hon behövde svänga förbi vid ikea (ovanligt, va? ) samt att hon lovat att hjälpa mig med ett par klänningar. Det fanns nämligen ingen söm på underkjolarna, så hon fick sicksacka kanterna för att förhindra att de går sönder vid användning (maskinen krånglade när jag skulle göra det, så hon fick ta hand om det eftersom hon är van vid det gamla skrället). Vi började dock med att åka till Djurmagasinet för att köpa delikatesshö till Malte samt storhandla på Willys. Efter det skyndade vi oss tillbaka till lägenheten för att äta tacogratäng - som Dennis önskat.

Medan gratängen stod och puttrade i ugnen passade mamma på att ta itu med slaveriet. Det gick dock relativt snabbt, vilket gjorde att vi kunde åka till ikea direkt efter maten. Väl där plockade jag åt mig en badrumsmatta (katterna hade sönder den förra), en bordslampa att ha i köksfönstret, två glödlampor och en våg som jag kan använda under projektarbetet. Det kostade mig inte ett öre då mamma åtog sig att betala det (gick på ca 100 kr). Tack för det.


Det blev ett längre besök än vi hade förväntat oss (sex timmar), men det gjorde absolut ingenting eftersom vi tycker att det är trevligt att ha min familj här (bortsett från syrran som inte har hälsat på ännu. Har inte varit hos henne heller, för den delen. Skall dock åka dit när min kamera och det nya objektivet har kommit). När vi skall ses nästa gång är inte bestämt, men det blir förmodligen om 4-6 veckor. Det skulle vara roligt om pappa och Elias kunde komma också, men de verkar inte var så intresserade av det.



Elin - Melvinsmamma <3

Svar: tack, jag jag är mycket mer nöjd med denna designen :)



URL: http://summermom.blogg.se/


jonna

ja . det blir nog den vita =) har i övrigt vita garderober i sovrummet, men så har jag en hylla i trä. men det blir nog den vita = mer plats för mina kläder! tack för tipset ang den bruna =)



URL: http://jonnalaurila.blogspot.com




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?