Better late than never
Publicerat den

Den första skolveckan har varit väldigt bra om vi bortser från informationen vi fick i onsdags angående det individuella valet. Det kom nämligen fram att kursen specialidrott C inte längre går att välja för de som inte spelar fotboll eller handboll av den anledningen att skolan inte har hunnit förhandla med nJoy (gymmet). Det sades också att det är en lokal kurs som innebär att det endast är vi på skolan som läser den och man får tydligen inte ha med den i slutbetyget. Vi fick därför med oss en lapp där vi fick fylla i vilka kurser vi vill läsa istället och det blev i mitt fall geografi A respektive samhällskunskap B. Jag fullkomligt hatar samhällsorienterande ämnen! Anledningen till att jag valde dem trots det beror på att vi kommer att läsa religion A, historia A och samhällskunskap A. Det kändes därför som att det var lika bra att ta alla flugor i en smäll. Två av dessa kurser (plus en till - organisation och ledarskap, som är en företagskurs) läses på distans, så det skall bli spännande att se hur det kommer att fungera. Vi har inte fått någon som helst information kring det, utan det visar sig på onsdag eftermiddag då vi kör igång.

Ps. Uppgifterna som nämndes i ett tidigare inlägg är inte klara, utan jag kommer att fila på dem under helgen. Det är inte mycket som skall läggas till, så jag skall (om jag arbetar på bra) bli klar senast imorgon kväll.



Lovisa

Fin blogg! :)



URL: http://lovisakatarina.blogg.se/


Sara H

Sv: Ha det har han tyvärr =/ han skäms lite över det.



URL: http://sarishaglis.webblogg.se/


Johanna Kvarnström - makeup artist

Sv: Ja men gör det! :) Bara det inte krockar med våran eller något annat viktigt, för det brukar vara mycket innan sommaren. Men jag får kolla upp det :)



Kram




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?