Back to school
Publicerat den

Det återstår endast två dagar av sommarlovet, vilket för mig känns overkligt i och med att jag tidigare var övertygad om att jag aldrig skulle klara av gymnasiet. Nu påbörjas mitt sist år och jag längtar faktiskt tills på måndag av den anledningen att jag trivs väldigt bra på programmet, med klassen samt med lärarna. Det skall även bli skönt att för första gången på länge bygga upp en vardag med rutiner. Dennis tycker, som jag, att det är tråkigt att sitta hemma och uggla. Det är mycket roligare att göra nytta samt syssla med saker som man tycker om (vilket vi båda gör i skolan).

Någonting som är mindre roligt är ångesten och oron över att tappa diciplinen och motivationen. Det känns dock som att risken är väldigt liten, men det är ändå min största farhåga när det kommer till skolan. Jag tänker därför göra allt för att uppnå bästa möjliga resultat. Slutbetyget är nämligen någonting som jag vill kunna visa upp med stolthet.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?