Summer's moving on
Publicerat den

Efter dagar av dåligt väder kan det konstateras att sommaren snart är förbi, vilket känns tragiskt eftersom jag fullkomligt hatar vintern av den anledningen att det är kallt, man kan inte klä sig hur man vill (tänker framförallt på skor. Svårt samt dumt att gå i t.ex. pumps) samt att det inte finns några aktiviteter som passar mig eller som jag anser mig ha tid med. Innebandyn tar upp alldeles för mycket energi och eftersom jag vill viga mitt liv till studierna (det lilla jag har kvar) får jag helt enkelt prioritera bort mitt intresse och försöka hitta någonting annat. Det är tur att jag köpte systemkameran, för fotografering är som sagt väldigt roligt. Skulle utan tvekan vilja arbeta i en studio eller bli naturfotograf, men det kommer att ta ett ex antal år med tanke på att jag inte är särskilt insatt i det här med kamerors olika funktioner samt redigering. Övning ger färdighet, så det gäller att hålla glöden uppe och har jag tur lär jag mig ett och annat tack vare mina prenumerationer på fotoguiden samt photoshopguiden.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?