She's back
Publicerat den

Efter att ha krånglat i tre månaders tid känns det som att kroppen äntligen har återgått till ursprungsläge. Med det menas att jag inte längre är trött om dagarna samt att mensen har kommit tillbaka. Den bestämde sig för att kika förbi när jag besökte toaletten tidigare under dagen och det var en fröjd för ögat (även om det inte handlade om någon större mängd) eftersom det innebär att jag inte behöver boka en tid på kvinnokliniken för rådgivning och undersökning.

Hur det kommer sig att den uteblev två gånger på raken är ännu oklart, men vi misstänker att det berodde på vitaminbrist i och med att den kom tillbaka på utsatt tid sex dagar efter att jag börjat med kosttillskott för kvinnor i fertil ålder.

Vi är båda väldigt lättade över beskedet av den anledningen att Dennis inte vill att jag skall bli gravid riktigt än (han tänker framför allt på ekonomin) medan jag kan sluta oroa mig för att någonting är fel.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?