Picture my camera
Publicerat den

De senaste dagarna har jag gått som på nålar i hopp om att MediaMarkt skall ringa och meddela att min systemkamera är reparerad. Att det bara är att åka och hämta den, men den turen lär jag inte ha eftersom de sade att det kan ta tre till fem veckor. Det står dock i arket som jag fick vid inlämningen att den beräknas vara klar imorgon, men jag vågar inte hoppas på det utan jag ställer in mig på att det kan dröja en vecka till. Jag ser iaf fram emot att få hem min käraste ägodel. Ni anar inte hur roligt det är att fotografera!

Det första som händer när den har hämtats ut är att jag skall beställa ett nytt objektiv (för närbilder), en reflexskärm och en fotostudio. Vågar inte göra det riktigt än då jag fruktar för att de skall säga att de inte kunde ordna felet, men risken är förmodligen väldigt liten.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?