I'm not surprised
Publicerat den

De senaste dagarna har varit väldigt stressiga av den anledningen att jag har två stycken uppgifter som skall vara klara imorgon. Det är inte uppgifterna i sig som är svåra, utan det är att komma på hur man skall formulera sig för att det skall inte skall låta som att det är en tioåring som har knåpat ihop texten.

Det känns som att jag är på god väg att bli klar, men samtidigt är det någonting som saknas. Jag kan inte sätta fingret på vad, men jag skulle tippa på att det har med dålig fantasi att göra. Det släpper förhoppningsvis till morgondagen. Funderar dock på om jag inte skall höra med min lärare om jag kan få arbeta över helgen. Vi kör nämligen inte igång med det riktiga schemat förrän på måndag.






Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?