I can't wait any longer
Publicerat den

Det har snart gått fem veckor sedan systemkameran lämnades in för reparation och eftersom den beräknades att bli klar redan den elfte är det svårt att inte fundera över vart den har tagit vägen. Jag ringde därför till MediaMarkts kundtjänst tidigare under eftermiddagen för att höra om de kunde komma med något besked. Det sades då att den skall vara klar och att det bara var att svänga förbi för att hämta den. Det visade sig dock att det inte var så enkelt som jag trodde då butiksmedarbetaren på serviceavdelningen sade (när jag kom dit) att kameran fortfarande befinner sig på reparation och att den har fått ett nytt avhämtningsummer. Han sade också att jag kommer att få ett sms när den har kommit tillbaka. Frågan är bara hur lång tid det kommer att ta innan jag kommer att se ryken av det. Jag trodde nämligen att det endast skulle ta 3-5 veckor, men det dröjer förmodligen någon vecka till eftersom det nyligen har varit semester. Tråkigt eftersom jag såg fram emot att få börja fotografera igen.






Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?