Flowin fitness
Publicerat den

Vi hade för inte så länge sedan en diskussion angående det här med julklappar respektive födelsedagspresenter. Att det kan vara svårt att komma på vad man skall köpa till varandra osv. Det känns dock som att det blir lättare och lättare för varje gång. Hur det kommer sig vet jag inte, men det beror förmodligen på att man lär sig mer om varandra allt eftersom. Både vad gäller personlighet och intressen.

Som det är nu har jag bestämt mig för vad Dennis skall få till jul, men det här med födelsedagspresent känns svårare av den anledningen att jag vill köpa någonting alldeles extra i och med att han faktiskt blir myndig. Ni råkar möjligtvis inte ha några tips och idéer
?

(Bilden ovan har ingenting med Dennis kommande presenter att göra, utan det är ett träningsredskap som jag önskar mig. En önskelista kommer senare.)




Nikoninan

sv: Tack så mycket :)! ja fast själv tycker jag inte det spelar så stor roll vad man har för färg på håret i jmf med ögonbrynen, Om man har mörka så tycker jag det kan vara snyggt att ex ha ganska ljust hår osv :) smaken är som baken :)



URL: http://nikoninan.webblogg.se/


Erika - En Svår Graviditet

Kul du ville svara på Dagens Fråga! :)

Du kommer bli länkad i ett inlägg tillsammans med alla andra i morgon! :)



URL: http://erikaaaas.webblogg.se/


Erika - En Svår Graviditet

Ja absolut kommer det alltid att finnas ett sår i ens hjärta. Det är ju något fruktansvärt som hänt en. MEN, man måste lära sig att leva med det förflutna. Hur jobbigt det än är. Och tro mig, det går. Men vägen dit kan vara enormt jobbig för en del.



STOR KRAM!



URL: http://erikaaaas.webblogg.se/


Carro

Sv: Jag är inte ett dugg orolig eftersom han mår bra. Annars skulle han säga ifrån!

Men känslan av att han just gick upp så himla bra i början och nu inte ens 100gram.

Men ajaa, de kanske fixar till sig!



URL: http://norbergcaroline.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?