Vi får hoppas att allt står rätt till
Publicerat den

Under en längre tid har jag haft en strålande smärta i huvudet och det har nu kommit till en punkt då det har blivit så pass jobbigt att jag överväger att söka läkare. Jag misstänker nämligen att någonting är fel i och med att jag har ont flera gånger om dagen, men exakt vad det är kan jag inte svara på utan jag hoppas att någon inom vården kan göra det genom en röntgen.

Nu vet jag givetvis inte vad det är som ger upphov till smärtan, men jag har kommit så långt att jag kan utesluta huvudvärk samt migrän i och med att jag inte har det så ofta (har aldrig i hela mitt liv haft migrän). Det måste alltså vara någonting annat. Frågan är bara vad.

Det första jag kommer att tänka på är alla smällar mot huvudet i samband med misshandeln. Kan de vara en orsak till strålningen eller kan det vara någonting annat?

Oavsett orsak känner jag nu att det är på tiden att jag får veta vad det beror på och om det finns någonting jag kan göra för att förebygga det. När jag kommer att kontakta läkare vet jag dock inte i och med att jag för tillfället inte har råd samt att mitt leg gick ut för snart 2 år sedan (man måste visa leg i receptionen).


På bilden ser Ni vilka punkter det är smärtan strålar ut. Punkt 1 är värst.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?