Varför ådrar jag mig saker jag egentligen inte vill?
Publicerat den

Det blev en tidig uppstigning denna morgon av den anledningen att jag snart ska bege mig till kvinnojouren för att se vad de kan erbjuda i samband med allting. Som det är nu tror jag inte att detta kommer att ge någonting, utan det kommer förmodligen sluta med att jag går därifrån eftersom de inte kan ge mig den informationen som frivården erbjudit.

Eftersom jag mår bra samt att jag inte känner mig hotad eller rädd på något sätt är det inte stöd jag behöver, utan jag vill få den informationen som togs upp i informationsbladet som skickades ut. Det kommer säkerligen inte att bli så då kvinnan som kontaktade mig sade på telefon att hon inte har särskilt bra kontakt med frivården i Dalarna. Då tycker inte jag att man skickar ut ett blad som säger att man kan få den och den informationen när man i själva verket inte kan få det. Jag har god lust att säga att hon då får ta sig den kontakten i och med att det endast är frivården jag är intresserad av, inte kvinnojouren.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?