Borta bra, men hemma bäst.
Publicerat den

Helgen börjar lida mot sitt slut och det innebär att det är dags för mig att åka hem till Västerås. Tåget går kl.16:18, så om bara någon timme beger jag mig till stationen. Innan dess ska jag följa med mamma till Björnidet då Elias ska spela fotboll. Vi hinner se första halvlek, men i pausen måste jag kila då mamma måste skjutsa ut mig till tåget.

De senaste dagarna har varit bra även om det inte har hänt speciellt mycket. Jag följde med Elias, Alexander och Robert till Berga för att spela basket och förutom det har vi firat min kusin Ida samt att vi har tittat på film - Knight and day.

Det var även tänkt att jag skulle arbeta med naturkunskapen, svenskan och hemstudieuppgifterna, men det blev inte så då motivationen är nere i botten samt att hjärntorkan ännu håller i sig. Dennis har därför erbjudit sig att hjälpa mig när jag kommit hem, så som det ser ut nu kommer det att bli en sömnlös natt då jag måste bli klar med allt.



m3lind4

Har din helg varit bra? :)



URL: http://m3lind4.bloggplatsen.se


Elin - Gravid v.31

Nej inte jag heller, däremot vet jag att många plockar ur sina för att de tycker att det blir obekvämt



URL: http://summermom.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?