Jag trodde aldrig att det skulle gå såhär bra
Publicerat den

Det blev inget muntligt framträdande i engelska för mig denna eftermiddag av den anledningen att vi inte hann med det. Ska jag vara ärlig är jag glad över att det inte blev av i och med att jag inte var mentalt förberedd. Nu hinner jag förbereda mig inför tisdagens framträdande och förhoppningsvis går det lika bra då som det gjorde på samma moment, men i svenska. Jag fick nämligen besked om betyget strax innan jag cyklade hem och som väntat fick jag MVG!

Nu är jag otroligt motiverad till att göra bra ifrån mig på de delar som vi har kvar (jag har kvar allt i engelska) samt att jag känner ett sug för att arbeta hårdare då det känns som att jag faktiskt kan nå upp till mina mål i de flesta ämnen. Det gäller bara att jag sliter arslet av mig, så det tänker jag fortsätta med.

Bortsett från skolan händer det inte så mycket. Dennis och jag har precis ätit hemmagjort mos med schnitzel, majs och sallad och nu sitter vi vid respektive dator och tar det lugnt (eller rättare sagt så ligger jag ner i sängen). När jag har smält maten tänkte jag fortsätta med någon av mina pågående uppgifter. Vilken det blir har jag dock inte bestämt riktigt än, men förmodligen blir det rehabilitering, första hjälpen eller idrott och hälsa B.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?