Det är alltid skönt med extra ledighet
Publicerat den

Tack vare att det är annandag påsk samt röd dag är vi gymnasieelever lediga, vilket känns bra då jag behöver någon dag till där jag får ta det lugnt samt ägna mig åt skolarbete. Trots att jag de senaste dagarna har försökt att fila på naturkunskapen är jag ännu inte klar och pga. att vi går in på ett nytt kapitel på fredag har jag en del att göra för att jag ska ligga i fas. Samtidigt måste jag plugga rehabilitering då vi har prov onsdag-fredag, så jag har en hel del att göra och jag kommer förmodligen inte att ha tid över till annat de närmsta dagarna. Det gör dock ingenting i och med att det snart är sommarlov. Jag får helt enkelt ge järnet de veckorna som är kvar (6 ½ vecka).

Som det är nu kommer dagen att bjuda på en promenad och en hel del pluggande. Utöver det vet jag ännu inte, utan det visar sig allteftersom.



Marie ♥ BF 26 juli

tack för gissningen! skriver in dig på listan :)



URL: http://lifebymarie.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?