Istället för att sitta och uggla hemma i lägenheten
Publicerat den

Tack vare att vi hade fullt upp igår resulterade det i att det blev tomt här på eftermiddagen samt kvällen, så jag tänkte att jag skulle ta igen en del av det nu genom att berätta vad vi har gjort hittills.

Det hela började med att vi alla (Dennis, jag, Eira och Engla) åkte ner på stan för att lämna tillbaka en av mina lånade böcker samt åka till centralen för att vänta på tåget. På vägen mot biblioteket blev jag irriterad på allt och alla av den anledningen att min väska var alldeles för tung och pga. att vi valt att lägga all vår packning i den kan Ni säkert föreställa Er att min axel inte gillade det. Det gjorde inte jag heller för den delen, så ett tag var jag inte särskilt trevlig mot Dennis. Mitt dåliga humör upphörde tack och lov när jag fick sätta mig på tåget i och med att väskan då fick ligga på golvet.

Både tågresan samt bilresan gick relativt snabbt och när vi anlände kl.19:30 var det nästan dags för mat. Direkt efter att vi ätit upp fick vi skjuts av Marcus in till Trosa då Dennis kompis Jacob ville träffa oss en stund, så vi tog oss en sväng med honom inne i stan - eller vad de kallar det. Vi gjorde inte så mycket mer än att knata runt lite här och var samtidigt som vi (eller rättare sagt de) pratade.

Pga. att det endast var två grader varmt ute fick Marcus komma och hämta oss kl.22:30. Vi hade då varit borta i två timmar och det kändes som att det var dags att dra sig tillbaka.

Det hände inte så mycket mer förutom ovanstående då vi kl.23 gick till sängs då alla skulle sova. Vi kunde därför inte titta på tv osv, utan vi gick därför och lade oss. Väldigt roligt tycker jag i och med att jag knappt fick sova då jag inte var ett dugg trött vid den tiden.

Vad har vi då gjort idag? Ingenting, om jag ska vara ärlig. Vi har endast tittat på tv samt varit ute med vovven en snabbis. Han behöver gå ut snart igen, så ännu en promenad blir det. Vad vi gör efter det vet jag dock inte, men som det ser ut nu kommer jag att ta mig en vila då jag är så förbannat trött.



Carolin

Sv; Vissa växer ju fortare än andra, är rädd att det är tvillingar! :o



URL: http://carolineosterberg.blogg.se/


Carolin

Åh, det känns ju skönt! För hade ju blivit extra ansvar för 2 barn :p



URL: http://carolineosterberg.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?