Det är nu jag ska kunna slappna av, men icke.
Publicerat den

När klockan var 15:43 anlände jag till Smedjebackens tågstation där jag blev upphämtad av mamma. Vi började med att åka hem och lämna min väska för att sedan åka till Konsum för att handla varor inför kvällens mat. Jag passade även på att köpa snacks.

Bara några minuter innan jag cyklade hemifrån för att åka till tåget bestämde jag mig för att åka till Gottland (en godisaffär i Västerås), men sedan ångrade jag mig så det slutade med att jag köpte kiwi, äpple, vindruvor, ananas och en vitamindryck. Det var även tänkt att jag skulle köpa morötter och dip, men pga. att jag glömde det ska jag, Elias och hans kompis Alexander gå till Ica för att köpa detta. Vi går runt kl.18 i samband med att maten (tacogratäng) står i ugnen.

Pga. att jag inte kommer åt internet från min bärbara dator får jag låna mammas. Det handlar dock inte om en längre tid, utan endast tills pappa har kommit hem så att han kan ge mig åtnkomst till internet.

Slänger med en bild på mig som togs kl.16:38 via camen i mammas laptop. Jag börjar få långt hår!



Sara H

Vad ledsen man kan se ut att vara :(



URL: http://sarishaglis.webblogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?