Snällt att ni inte berättar
Publicerat den

När väckarklockan ringde denna morgon antog jag att min skoldag började kl.08:50 i och med att den har gjort det de senaste två veckorna, men när jag väl kom till skolan berättade min mentor att vi inte börjar förrän kl.12:50. Detta innebar att jag hade kunnat stanna hemma för att sova ut istället då jag för första gången sedan i november fått sova en hel natt utan oroligheter och avbrott!

Pga. att det kändes onödigt att cykla hem för att sedan komma tillbaka stannade jag kvar i klassrummet för att arbeta med förberedelserna inför det nationella provet i svenska som äger rum på torsdag. Jag har varit väldigt stressad och frustrerad över detta då jag inte har haft några som helst idéer om vad jag ska prata om.

Under dessa timmar som jag satt kvar "i onödan" släppte det dock och nu har jag äntligen kommit igång och kommer att bli klar ikväll eller imorgon beroende på hur snabbt och bra jag skriver. Jag har därför även tid över till att träna in mitt manus så att jag kan det relativt bra. Förhoppningsvis nästan utantill som sist.

Efter att jag publicerade föregående inlägg fick jag ett tips av en bekant om att införskaffa Feliway. För inte så länge sedan funderade jag faktiskt på om vi inte skulle införskaffa en sådan, men det har inte blivit av då de är så förbannat dyra. Det känns dock som att vi inte har något annat val än att prova då jag helst inte vill "göra mig av med" katterna. Frågan är bara när vi ska ha råd med det. Som det ser ut nu blir det inte förrän efter sommaren och jag har ingen lust att låta de sova i badrummet om nätterna tills dess.



Nina Persson

Fin blogg! :) Allt bra?



Gå gärna in på min, och hoppas du stannar!



URL: http://ninaapersson.blogg.se/


Andrea

Fin blogg:) Kom in och kolla på min vet ja:)



URL: http://foreverinmylife.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?