När ska ni få ordning på skiten?
Publicerat den

Den senaste tiden har jag lagt märke till att Blogg.se haft problem med diverse saker. För inte så länge sedan publicerades inte postade inlägg och nu har de tydligen problem med statistiken.

När jag går in på internet om morgnarna brukar jag kika in här för att se vad statistiken stannat på föregående dag och när jag gjorde det i förrgår upptäckte jag att det inte var möjligt då 7/4 fanns med två gånger samt att statistiken för den 8:e fallit bort.

Det gick heller inte att se detta under morgonen (idag) då mätaren på 7/4 stannade den eftermiddagen, den 8:e har fallit bort och gårdagen hade endast en besökare - enligt räknaren. Nu vet jag givetvis att det var mycket mer eftersom jag brukar ha över 100st unika besökare per dag.

Jag förstår inte vad som är problemet i och med att det alltid verkar vara någonting. Det är tråkigt när det ska behöva bli såhär eftersom det är spännande att se hur många det är som faktiskt är inne och läser. Det hade varit ännu roligare att få veta vilka Ni är, men med tanke på att ingen sade ett ljud under frågestunden kanske det inte är någon idé att jag ens frågar.



Marie ♥ i väntans tider

Kan inget annat än att hålla med, jag har aldrig heller varit någon som haft behovet att vara "ung&dum", utan jag har precis som du trivts bäst hemma. Och jag reser t ex hellre jorden runt med en familj istället för "ensam" bara för att kunna festa osv.



Tråkigt att det blev sådär med ditt ex, men det låter som ett klokt beslut i slutändan ändå. Han förtjänade inte att bli pappa.



Hoppas din kille kommer på andra tankar snart, tror inte riktigt man kan vänta på rätt tillfälle med jobb, utbildning osv för då slutar det nog med att man skjuter på det hela tiden. Vi var överens tidigt i vårat förhållande att vi ville ha barn tidigt, men o andra sidan är min sambo 5 år äldre än mig så det kan ha mycket med ålder att göra också. I vilket fall så hoppas jag att du inte behöver vänta allt för länge :)



URL: http://lifebymarie.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?