Lion
Publicerat den

Nu blir Ni förmodligen inte särskilt förvånade när jag säger att veckans provsmakning är ännu en glass. Denna gång blev det dock ingen från GB, utan det blev från ett helt annat märke. Vad det heter vet jag tyvärr inte, men glassen heter iaf Lion och är baserad på chokladkakan som finns att köpa i diverse butiker.

Denna glass består av vanilj varvat med choklad och kolasås - ungefär som Cornetton jag provade för någon vecka sedan. Det var dock mer vanilj i denna samt en annan konsistens på kolasåsen vilket gjorde att den blev extra god.

Eftersom jag är ett stort fan av chokladkakan Lion får även glassen ett högt betyg. Närmare bestämt 4/5. Anledningen till att den inte fick full pott beror på att jag inte är speciellt förtjust i choklad blandat med vanilj.



Amra

Den glassen är massa mumma ju :D



URL: http://roouubiiee.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?