Jag är så besviken på mig själv
Publicerat den

När klockan står på 09:15 är det dags för mig att cykla ut till Bellevue för att ha badminton med klassen, men pga. att jag har så mycket kvar att göra vad gäller förberedelserna inför imorgon känns det som att jag inte har tid med det då varje minut och timme är dyrbar. Det känns därför som att det bästa vore att sjukanmäla sig för att skapa mer tid, men det kommer jag givetvis inte att göra även om jag har god lust till det.

Det är nu jag har ångest över att det inte finns tillräckligt med tid och det är vid såna här tillfällen som jag bara vill gå och gräva ner mig. Kan jag inte få ägna min tid till viktigare saker än badminton? *suck*





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?