Happy Me, Happy You
Publicerat den

Nu hoppas jag att Ni har överseende med att veckans provsmakning kommer ut en dag senare än vanligt, annars ber jag om ursäkt.

Denna vecka har jag iaf valt att prova ännu en glass då jag bestämt mig för att prova alla nya glassar som GB kommit ut med. Jag har än så länge hunnit med fem stycken, vilket innebär att jag har åtta stycken som väntar på mig. Det kommer alltså inte att vara några som helst problem att fylla ut med inlägg de närmsta lördagarna.

Om vi ska fokusera på glassen happy me, happy you så tyckte jag inte att den såg särskilt god ut när jag plockade upp den, men när jag väl börjat äta på den ändrade jag genast uppfattning av den anledningen att den smakade precis som Cornetto jordgubb. Happy me, happy you har dock mycket större utbud av jordgubbssås vilket jag uppskattade då det är det som är gott.

Trots att det var mycket jordgubbssås tyckte jag ändå att balansen mellan sås, vanilj och choklad var perfekt och det gör att jag definitivt kommer att äta den fler gånger. Den var supergod!

Den får 5/5 i betyg.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?