Det skadar inte att vidga sina vyer
Publicerat den

De senaste veckorna har jag fokuserat på att provsmaka olika glassar, men denna vecka bestämde jag mig för att bryta mitt mönster och prova någonting annat. Det fick därför bli den nya kexchokladen med smak av blåbär.

När vi köpte den trodde jag att den skulle vara äcklig, men det var den inte utan den var faktiskt god. Den smakade inte så mycket i början, utan smaken kom inte förrän man ätit ett flertal. De smakar förövrigt som blåbärsglass, vilket jag är ett fan av. Den gick därför hem hos mig och jag kommer definitivt att äta denna fler gånger.

Betyg 4/5.





Louise - Mamma till Wilde & en till i magen

Den skulle jag också vilja prova, men jag är för feg! haha :P



URL: http://louisevestin.blogspot.com/


Carro

Äsch orka använda kladda eller nå annat ord :P



URL: http://norbergcaroline.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?