Det är svårt att dela med sig när ingenting händer
Publicerat den

Det känns som att det är alldeles för tomt i bloggen nu för tiden av den anledningen att jag inte har någonting att dela med mig av pga. jag går igenom samma procedur varje dag. Det har alltså inte hänt någonting nytt och lär inte göra det på ett tag.

Förhoppningsvis kommer det att komma upp ett par extra inlägg här inom de närmsta dagarna då Dennis och jag har bestämt oss för att fortsätta med promenader längs sträckan vi gick idag. Det kommer förmodligen att förekomma en del bilder också förutsatt att kvaliteten blir bra. Jag har nämligen världens mest sämsta kamera och jag har lovat mig själv att köpa en ny så fort jag har råd.

Är det någonting speciellt Ni vill att jag ska blogga om?





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?