Det är såhär det ska vara
Publicerat den


Pga. att jag för tillfället inte har någonting att dela med mig av bjuder jag på en bild som togs strax innan promenaden till Djäkneberget tidigare idag. Här kan Ni se resultatet av lördagens färgning av håret. Kan inte säga annat än att jag passar mycket bättre i brunt än i rött av den anledningen att det ser fräscht och äkta ut även om det inte är min naturliga hårfärg (är mellanblond annars).

Tack vare den nya färgen behöver jag inte längre rufsa till håret för att det ska se bra ut utan nu kan jag sätta upp det eller låta det vara rakt, vilket känns bra då jag vill kunna variera mina frisyrer istället för att ha samma gamla hela tiden.



E M M E L L Y

Allt bra? ;)



URL: http://emmellys.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?