Det är otroligt vad tiden kan gå fort
Publicerat den

Det har nu gått tre år sedan Kim flyttade in i min mage och emellanåt känns det som om det vore igår, men samtidigt känns det som om det var en evighet sen. Nu kände jag visserligen inte ögonblicket då ägget fäste, men jag minns än idag känslan av att vara gravid. Känslan av att älska och längta efter någon som man aldrig har träffat.

Det går inte att beskriva lyckan och sorgen jag kände och fortfarande känner inför detta och det är så mycket som jag skulle vilja säga,
men jag vet inte vart jag ska börja. Pixel Icons



Jannica

Men vännen då.. :(:(

Sv; Kolla in brands in fashion, Klicka på länken på mitt inlägg. Finns sjukt snygga sådana där :D Rätt dyrt men är du villig att betala så tror jag du blir nöjd :D



URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?