Det är alltid trevligt med oväntade samtal
Publicerat den

För några minuter sedan fick jag ett oväntat samtal från Rönnbys division 3-lag där tränaren (minns ej vad han hette) berättade att de är intresserade av att ha mig som sin förstemålvakt. Han förklarade att han var nöjd med min insats från matchen som jag medverkade på för ett par månader sedan och frågade om det finns någon möjlighet att jag kan komma tillbaka till klubben och deras lag. Jag sade då att jag kan fundera på saken, så han återkommer om ett par dagar igen för att se om jag bestämt mig.

Även om jag vill spela på en högre nivå överväger jag att iaf träna med de ett par gånger för att se hur det känns. Jag är nämligen inte redo att lägga innebandyn på hyllan för resten av livet, utan innerst inne vill jag fortsätta. Skolan hade dock oturen att komma i kläm sist och eftersom den är viktigast just nu var jag tvungen att prioritera den. Förhoppningsvis kan det fungera nu, men det återstår att se.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?