Att jag alltid ska få ångest inför muntliga framträdanden
Publicerat den

Efter att ha spenderat två timmar på gymmet befinner jag mig nu i klassrummet i väntan på att engelskalektionen ska dra igång - ingenting som jag ser fram emot för tillfället då det låter som att det är den muntliga delen av det nationella provet som gäller. Nu är jag visserligen väldigt duktig när det kommer till ämnet, men jag får alltid ångest inför muntliga framträdanden av den anledningen att jag är rädd för att göra bort mig - att mitt framträdande inte lever upp till kraven för högsta betyg. Nu tror jag inte att det kommer att gå åt skogen, men jag brukar alltid ställa in mig på att det kommer att göra det eftersom risken finns.



sidecut blondie - 20 år och väntar tvillingar

sv: ååh ostbågar... det lät gott D:



URL: http://mammaems.webblogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?