Att jag aldrig lär mig
Publicerat den

Det senaste dygnet har jag oroat mig över det nationella provet då jag ansett att mitt tal inte varit tillräckligt stark, men såhär i efterhand kan jag inte hålla med om det då framträdandet gick väldigt bra enligt både mig, min lärare och min grupp. De tyckte att jag hade en bra inledning, bra ögonkontakt, bra tempo, bekväm samtalston samt att jag verkade ha koll på det jag faktiskt stod och sade. Några råd för vad jag kunde göra för att talet skulle bli ännu bättre kunde de inte komma på, utan de tyckte att det var perfekt. Det kändes jätteskönt att få höra det då jag var väldigt osäker över om det skulle låta bra, men tydligen så gjorde det det.

Med tanke på att det gick lika bra denna gång som sist borde jag få MVG, men eftersom det inte är ett vanligt tal utan faktiskt ett nationellt prov har jag ingen aning om vad resultatet kommer att bli. Jag tror dock på att jag kommer att få högsta betyg, men det återstår att se. Nu ser jag fram emot den skriftliga delen då det är skrift jag är bäst på.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?