Vinterjacka
Publicerat den

Förra månaden köpte jag väldigt mycket kläder och jag lovade mig själv efter marknaden att det nu fick vara nog, men idag när Dennis och jag var på NewYorker hittade jag en jättefin vinterjacka som jag blev förälskad i direkt. Eftersom vi måste spara de pengar vi har kvar ringde jag mamma och frågade om hon kunde bidra så att jag kunde köpa mig en ordentlig jacka. Jag föreslog att vi kunde dela på kostnaden, men det slutade med att hon betalade den åt mig. Tack så mycket. :)

Jag kommer såklart att betala tillbaka för den, men när det blir har jag ingen aning om. Eftersom jag har lånat pengar till t.ex. hyra och saker på Ikea tänkte jag att jag skulle betala tillbaka för det först eftersom det handlar om större summor. Sen kan jag betala tillbaka för jackan.

Här kommer bilder på den för den som är nyfiken:


 

Det var även tänkt att vi skulle köpa ringar till Dennis läpp, men eftersom det är söndag var i princip allt stängt vilket vi inte tänkte på när vi cyklade ner på stan. Vi får ta det imorgon efter skolan istället.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?