Träning
Publicerat den


Jag vet inte riktigt hur jag ska utvärdera dagens träning, men den får godkänt. Till en början kändes det okej, men efter ett tag tappade jag lite grann. Största anledningen till det var pga. att jag spände knäskydden så hårt det går, BIG MISTAKE! Skydden skavde och jag hade problem att röra mig i sidled ett tag, men då får jag tänka på det till nästa gång: inte spänna dem för hårt.

Det finns inte så mycket att säga om träningen än att det gick okej. Jag tror att det kommer att gå betydligt bättre sen när jag får vänja mig vid laget och hur alla spelar. Tränarna tyckte iaf att det gick bra, vilket är positivt.

Nästa träning blir på onsdag nästa vecka.



Sara Hagelberg

Varför släppte du inte efter på knäskydden då ? För du hade väl inte spänt under hela träningen?



URL: http://sarahagelberg.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?