Tradera
Publicerat den

I ett tidigare inlägg har jag nämnt att jag köpt ganska mycket kläder den senaste tiden och jag tänkte därför dela med mig av vad det är för plagg. Då jag blir så dålig på bild har jag valt att ta bilderna från Traderas budgivningar. Jag vet att man egentligen inte får ta bilder utan att fråga, men för att göra det rätt för mig får jag väl helt enkelt länka till säljarna.

Det första plagget jag vann var en rosa topp med väldigt korta ärmar. Den slutar precis nedanför rumpan och är därför perfekt om man bara vill springa runt i ett tunt plagg hemma eller om man helt enkelt vill ha någonting simpelt på sig. Färgen är dock ingen höjdare. Som många kanske vet (eller inte ?) så hatar jag rosa, men jag tänkte att jag skulle liva upp garderoben med lite färg då jag endast har en kulör på svart, grått, vitt och brunt.


Jag budade strax efter det hem denna kofta av samma säljare, Susse82. Anledningen till att jag ville ha denna var samma som den rosa toppen, liva upp med lite färg.


En svart spets-topp fick även slinka med hem då jag fullkomligt älskar plagg i detta material. Det stod även i beskrivningen att detta plagg inte finns att köpa i Sverige, så jag kunde inte låta bli att slå till. Man måste dock ha någonting under då den är fullkomligt genomskinlig. Säljare var Evil_Q.


Till sist vann jag även en vinterjacka av aj37viggen. Jag kände att det kunde vara bra att ha en jacka att ha när det snöar. Den jag har haft de senaste 2 åren är egentligen en höstjacka, så man fryser arslet av sig om vintrarna.



Om jag fick hissa och dissa varje plagg skulle det se ut såhär:

Plagg 1:
Hiss = Bekvämt material och bra längd
Diss = Ful färg

Plagg 2:
Hiss = Fin design & söt
Diss = Ful färg, kall och man ser allmänt platt ut i den

Plagg 3:
Hiss = Färgen; svart passar till ALLT (!) och materialet.
Diss = Det var svårt att se vad som var fram och bak

Plagg 4:
Hiss = Lång kappa som stänger ute mestadelen av kylan
Diss = Alldeles för stor för mig trots att det var strl S.


Jag köpte även kläder på marknaden för inte så länge sedan, men har inte tagit några kort på plaggen än. Får isåfall lägga upp bilder på de sen om någon är intresserad, vill säga. De är nämligen 500ggr snyggare än kläderna ovan. :)



Anonym

men varför köper du saker som du tycker är fula? det måste väl finnas nått du tycker är fint?



URL:




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?