Tanka
Publicerat den

Det känns som att det är dags att äta med tanke på att det är 8 timmar sedan jag tankade magen. Anledningen till att jag struntade i att äta i skolan idag var pga. att jag inte orkade släpa med mig mer än träningsgrejerna och för att jag ville förbereda mig inför dagens redovisning. Den gick förövrigt okej, men jag måste träna på mitt minne då jag tycker att jag behövde läsa för mycket från pappret.

Träning står på schemat idag och vi kommer att få veta vilka som blir kallade till match på söndag. I dagsläge har jag inga större förhoppningar, utan jag tror att det kommer att bli en plats på läktaren även denna gång. Jag kan dock ha fel, men det återstår att se. Det är hemmamatch mot Hässelby kl.17:30. De ligger någon placering ovanför oss i serien. Vi har dock samma poäng.





Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?