Svar på kommentar
Publicerat den



Sarahs och mickes blogg om Svar på kommentar:
"nä på tanke på det du skarv på saras blogg. så låter det som du få mycket bäter själförtonde . om du får bran . eller får större bröst . .. eller så gör du så här sluta köpa käder du tycker är fyla och spar lite penga och köp nått dy tycker är snyggt."


Bara för att jag fick ett ökat självförtroende vid min förra graviditet finns det ingen garanti på att det kommer att bli likadant nästa gång, utan jag kan endast hoppas på det och det är just det jag har skrivit om i hennes blogg: att det KAN hända igen. Inte att det kommer att göra det. Det är skillnad.

Anledningen till att jag skulle få ökat självförtroende med större bröst är att jag då skulle känna mig kvinnlig. Jag har under många år känt mig som en karl upptill, vilket har gjort att jag skäms över mig själv.

För inte så länge sedan köpte jag 10st klädesplagg varav 3st var fula, så jag köper faktiskt kläder som jag tycker är snygga. Sen det här med att spara så kommer jag förmodligen inte att ha råd med det på ett par månader med tanke på att vi har annat vi måste spara till. Bl.a. till hyra, mat och räkningar de månader jag inte får pengar från CSN.



Tjugo och gravid

Vi har en som är som ett bi med, älskar sådana små maskeradkläder som är gjorda att ha till vardags, barn ska få vara barn! :D



URL: http://pluttenimagen.blogg.se/


Johanna

Haha. Ja man kan ju undra hur vissa tänker. =S Det är förresten Johanna med Theo. Glömde ändra bloggen bara. =p



URL: http://cakelicious.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?