Modifast
Publicerat den

Som jag nämnt ett flertal gånger här i bloggen är jag sugen på att börja med Naturdiet, men idag när jag googlade upptäckte jag att man kan få ett gratis provpaket från Modifast. Paketet består av två shakes (choklad och vanilj) och en soppa med smak av potatis och purjolök. För att få detta provpaket helt gratis måste man registrera sig på deras hemsida och man får då en rabattkod till sin mail. Skriver man in den i kassan får man provpaketet gratis och det menas att man inte betalar någonting. Inte ens frakt!

Jag har även funderat över vad jag önskar mig i julklapp vs. födelsedagspresent. Till jul kommer jag att få pengar, så jag kommer väl inte att önska mig någonting speciellt av min familj iaf. När jag fyller år tänkte jag dock önska mig tre saker i hopp om att få något av det:

- Ab Circle Pro
- Motionscykel
- Mixer

Det som står högst på listan just nu är cykeln och mixern då jag inte vet om Ab Circle Pro fungerar på mitt problemområde (rumpa/lår). Den ska vara bra för mage (och bål?), men det är inte det jag vill träna i första taget. Jag tror därför att det är bättre med cykeln. Mixern vill jag ha då jag funderar på att börja göra egna shakes istället för att köpa ute i butik. Det borde bli billigare?



Elin

Om du vill ha en mixer finns billiga på rusta(ca 150kr)



URL: http://cooltjej92.blogg.se/




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?