Min lilla sjukling ♥
Publicerat den

Det verkar som att alla börjar bli sjuka nu när hösten har smygit sig på och risken finns att även Dennis håller på att bli sjuk. Han har hostat mycket nu de senaste dagarna och verkar allmänt trött. Jag tycker så synd om honom, så jag funderar på om jag inte ska göra lite chokladbollar åt honom. Han älskar nämligen mina chokladbollar. :) Om jag är extra snäll kanske jag lagar lite muffins när jag ändå är igång ifall han skulle bli sjuk och måste vara hemma någon dag. Då har han någonting att trösta sig med när jag är i skolan. Jag får nämligen inte vara sjuk enligt CSN. Jag måste isåfall skaffa intyg från Försäkringskassan och det är som många vet ganska svårt eftersom de är stränga. Det kommer därför bli hög närvaro på mig dessa 2 år, vilket kanske inte är någonting negativt i sig. Det kan dock vara dumt om man är i skolan när man är jättesjuk (nu är jag visserligen aldrig sjuk, men man vet aldrig).



Fellnert

Haha, Dennis just loooves yours chocolateballs ;)!



URL:




Ni får gärna kommentera, men tänk då på vad det är Ni skriver. Påhopp och nedlåtande kommentarer görs inget besvär utan raderas omedelbart!


NAMN
 

MAIL


URL





Spara?